lördag 28 mars 2009

DT Handstämplat

Sååå himla glad blev jag när jag fick veta att jag blivit utvald som en i DT-gänget hos den härliga butiken "Handstämplat" i Borås. Du hittar butiken på adressen: http://www.handstamplat.se/ .
Det ska bli jättespännande att se vilka uppdrag jag får framöver. Kriterierna för layouterna man skickade med i ansökan var följande:

* En LO som är du och om vem du är

* En monokromatisk LO

* En LO med flera foton, t ex 3 eller 4

* En LO i ett annat format
Här kommer bilder på de jag gjorde:

3 kommentarer:

  1. och jag blev så glad att du ville vara med i vårt gäng..=)
    kramen Kajsa

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen in i Handstämplats DT team :)
    Aase heter jag kallas för Ängel60 ville bara säga Hej!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig LO den första! :)

    SvaraRadera